Uživatel nepřihlášen
Alovy blo(_!_)gy
RSS kanál blogu
Píše: Alphonse800 - Rubrika: Blogy
Blog nevyjadřuje názor redakce Zing, více zde.
Alovy blo(_!_)gy

Dojmy z bety Call of Duty WW2

Neděle 27.8.2017 19:19 - Autor: Alphonse800
To se mi líbí

Dojmy z bety Call of Duty WW2Je až s podivem jak ten čas letí. Naposledy jsme v sérii Call of Duty vyprášili náckům kožichy před dlouhými devíti lety v podtitulu World at War, když tedy nepočítám zombie mód a flashback mise v Black Ops I. Takže když první trailer oznamující návrat série zpět ke kořenům spatřil světlo světa, aktivovala se mi v mozku vlna euforie a nostalgie zároveň a donutila mě udělat něco, co dělám málokdy. Ano, předobjednávku. A právě díky ní jsem dostal jedinečnou možnost si vyzkoušet, co si na nás Activision po těch letech modern military shooter, exo suitech, mega jumpech, vesmíru a kdovíčeho připravilo. Tedy aspoň v multiplayeru.

Starého psa novým kouskům nenaučíš, tak napůl

Je potřeba se nejprve odprostit od PR řečí o autenticitě či chcete-li historické přesnosti, protože tu si vývojáři patrně šetří do singleplayerové kampaně a musím natvrdo říct, že multiplayer je asi stejně autentický jako poslední Battlefield 1, tedy vůbec. Zároveň je si třeba uvědomit, že cílová skupina nejsou ostřílení veteráni z dob Call of Duty 2, ale právě hráči posledních „futuristic“ ročníků. Asi jste správně pochopili, že o různé druhy kolimátorů, tlumičů a dalších blbinek na vaší M1 Garand nebude nouze, o tom však později.

Bratrstvo Neohrožených
Bratrstvo Neohrožených

Po prvním spuštění se vám nabídne výběr s celkem pěti divizí: Infantry, Airborn, Armored, Mountain a Expeditionary, lišící se výbavnou, skilly a vzhledem vojáka okořené hraným briefingem každé z nich. Je čistě na vás co si zvolíte, já jsem si vybral první možnost. Každé třídě můžete dále upravit primární a sekundární zbraň, perk, druh granátu a už zmiňovaný přístup k úpravě zbraně. Už tady mě zarazil výběr modelů zbraní, kdo by čekal třeba M1 Garand jako hlavní zbraň bude na omylu, ta byla k mému překvapení zamknutá a místo ní, mě nepříliš známá poloautamická puška M1941. A podivný výběr nekončí. Na MP40 jsem v této verzi bety nenarazil ani na ikonický samopal Thompson, jako náhrada byla k dispozici třeba německá STG44, známá jako předloha pro legendární kalašnikov. Lehké kulomety, odstřelovací pušky ani brokovnice na mě nezapůsobily, jako zjevení mi tu působí ruský PPSH-41, který mi do zasazení západní fronty vůbec nesedí. Nemusím zmiňovat, že ať Spojenci nebo Osa mohou používat všichni všechno, tudíž orientace kde se nachází nepřítel podle zvuků zbraní ani nezkoušejte. Jak už jsem zmiňoval všechny zbraně lze modifikovat všemožnými druhy optik, kolimátorů, zásobníky, v plné verzi budou jistě i skiny, tudíž realismus jak se patří. Upřímně mě to ani nepřekvapilo a jedná se o očekávané rozhodnutí směrem k publiku, kteří se budou rádi odlišovat, nemluvě že z toho Activisionu budou cinkat zlaťáky.

PPSH-41 budete buď milovat nebo nenávidět
PPSH-41 budete buď milovat nebo nenávidět
My chce Springfield!...nebo něco jiného
My chce Springfield!...nebo něco jiného

Další logickým krokem je výběr matche, v betě je na výběr pět herních módů, z nichž pochopitelně vyzdvihnu novinku, mód zvaný War. Jedná se svěží vítr do multiplayeru Call of Duty, kde na za sebou propojených mapách jedna strana útočí a druhá brání území s určitým cílem. Operace probíhá u francouzské vesnice St. Lo, kde útočící Američané musí nejprve obsadit rádiové velitelství, dále opravit most, následně eskortovat svůj tank, po cestě zlikvidovat sklady zásob, aby mohli přistoupit k zničení hlavního cíle a to baterie AA děl. Obzvláště v poslední části se jedná o napínavou přetahovanou a časový limit rychle ubíhá. Osobně jsem zvědavý, kolik podobným operací si tvůrci přichystali do plné hry a za mě se jedná o hlavní tahák celého multiplayeru. V módu Hardpoint a Team Deathmatch jsem si zahrál zbývající tři mapy Point Du Hoc, Gibraltar a Ardennes Forest, které bych (myslím ty matche) označil jako standartní s tím rozdílem, že vám nepřítel nebude skákat po stěnách, nebude používat exo suity atd. což je příjemná „změna“. Na samotných mapách se mi líbilo, že po chvíli hraní se dá celkem snadno orientovat, což byl jeden z velkých mínusů Infinite Warfare. Co se týče scorestreaků, ty se vám obligátně aktivují po úspěšných killech protihráčů a opět se jedná o variaci na už známé, jako aircraft recon apod.

What's up Frau Soldaten
What's up Frau Soldaten

Určitě jste aspoň okem zahlédli nějaké screenshoty či záběry ze hry, tudíž vás nepřekvapí, když řeknu, že po stránce grafiky se nejedná o žádnou revoluci. Modifikovaný engine běžel na mé playstation 4 Pro s aktivovaným boost modem naprosto stabilně při 60 snímcích za sekundu. Zvuková plejáda je dle mého názoru v pořádku, hlavně výbuchy granátů polahodí sluchu, ovšem za autentičnost zvuků jednotlivých zbraní bych ruku do ohně nedal.

Social Justice bullshit

Žádná svastika, ženy černé pleti v uniformách wehrmachtu, ano věřím, že kdyby se ozvala nějaká liga bojovníků za zvířata, měli bychom v Call of Duty psa ve vojenské uniformě co v tlamě aportuje němcům pod nohy odjištěné granáty a na zádech by měl stojánek se samopalem a nešel by zabít, pouze odehnat. Můžete říct, že přeháním, ale nikdy nevíte. Sám jsem byl zvědavý, jak mě tento aspekt hry bude nebo nebude vadit, protože jsem tuhle zprávu přijal s velkou nelibostí a jedním dechem dodávám, že vadí. Respektive mi to asi nevadilo tolik, jak jsem myslel, že bude. V průběhu boje prostě tyhle věci nemáte čas tolik vnímat a ani jsem nenarazil na tolik hráčů, kteří by si zvolili ženskou postavu, spíš převažovali ty mužské. Osobně bych uvítal, aby i hra více hráčů byla co nejvíc autentická se vším všudy, ovšem toto je téměř finální podoba a je nemožné aby se na tom něco změnilo. Ber nebo nech být.

Kdybych to měl shrnout, a když budu držet stranou singleplayer a zombie mód jako samostatnou jednotku, beta jako ochutnávka mi postačila k tomu, že pro mě osobně není návrat do WW2 důvod si hru pořídit v den vydání, ale spíše někdy později. Přestože mě gameplay poměrně bavil a vím, že obsah bude daleko širší včetně Headquaters (obdoba social hubu v Destiny, kde se budete setkávat s ostatními hráči mimo bitvu), tak některá design rozhodnutí mi připadají jako snaha se vyrovnat částečně s Battlefield 1 a tím CoD:WW2 v mých očí naopak ztrácí. Beta zítra 28.8 končí, ovšem 1-4 Září bude další kolo. Co jsi o Betě a obecně novém Call of Duty WW2 myslíte vy? Dejte mi vědět do komentářů.

Tisk
Hodnocení:
( Zbývají 4 hlasy pro zveřejnění hodnocení ) Ohodnoťte článek kliknutím na hvězdičku.
 

Napsat nový komentář

Komentář k blogovému článku Dojmy z bety Call of Duty WW2
Pro psaní musíte být přihlášen.
[+] Smajlíci
:gun: :-) 8-) ;-) :angry: :-D :lol: :dance: :thumbup: :shock: :-( :nah: :lala:
Bobestom   1x   Líbí se mi, že vám zbraně nedaj nic zadarmo, protivníci moc ran nevydrží. Trochu chápu i výběr zbraní - prostě nechtěli zvolit úplně to samé jako v předchozích dílech (to by zase bylo keců) . Určitě chválím zasazení a těším se na kampaň. Škoda jen ... že to je prostě úplně stejné jako všechny díly od dob MW1 ...Bobestombobestom2796    2.9.2017 18:18 Bobestom

Líbí se mi, že vám zbraně nedaj nic zadarmo, protivníci moc ran nevydrží. Trochu chápu i výběr zbraní - prostě nechtěli zvolit úplně to samé jako v předchozích dílech (to by zase bylo keců) . Určitě chválím zasazení a těším se na kampaň. Škoda jen ... že to je prostě úplně stejné jako všechny díly od dob MW1 ...

SamFisher    přesně tak :-) 16v16 bylo top :thumbup: jenže bohužel od Modern Warfare série je pro studio přednější Multiplayer a všelijaká DLC k tomu a singleplayer je jen jako doplněk :-) Snad to letos bude naopak :thumbup:SamFishersamfisher16017    2.9.2017 10:33 SamFisher

@ odpověď na komentář od adamoun:přesně tak :-) 16v16 bylo top :thumbup: jenže bohužel od Modern Warfare série je pro studio přednější Multiplayer a všelijaká DLC k tomu a singleplayer je jen jako doplněk :-) Snad to letos bude naopak :thumbup:

adamoun napsal:Kromě zmíněného Social Justice bullshitu, je tu ještě jeden, podle mně výraznější nedostatek, jako obvykle od MW2: omezení na 6vs6
Dokud nedají alespoň 9vs9 jako u BO1, nebo starých dobrých 16vs16, tak z toho podle mně bude vždycky jen doplněk k singleplayeru

adamoun    Kromě zmíněného Social Justice bullshitu, je tu ještě jeden, podle mně výraznější nedostatek, jako obvykle od MW2: omezení na 6vs6
Dokud nedají alespoň 9vs9 jako u BO1, nebo starých dobrých 16vs16, tak z toho podle mně bude vždycky jen doplněk k singleplayeru
adamounadamoun20925
    2.9.2017 10:26
adamoun

Kromě zmíněného Social Justice bullshitu, je tu ještě jeden, podle mně výraznější nedostatek, jako obvykle od MW2: omezení na 6vs6
Dokud nedají alespoň 9vs9 jako u BO1, nebo starých dobrých 16vs16, tak z toho podle mně bude vždycky jen doplněk k singleplayeru

fabioozo86    Mam na starou x360tku COD 2 a 3 (pak i vseckydalsi dily i na next gen) a hraje se to skvele. Stejne dobre jako v dobach kdy tyhle hry udelali v hernim svete velkej BOOOM :lol:fabioozo86fabioozo8630923    31.8.2017 22:12 fabioozo86

@ odpověď na komentář od MrFiBo:Mam na starou x360tku COD 2 a 3 (pak i vseckydalsi dily i na next gen) a hraje se to skvele. Stejne dobre jako v dobach kdy tyhle hry udelali v hernim svete velkej BOOOM :lol:

MrFiBo napsal:COD 2 na konzole? :gun:

six feet under    Uplne nejvic me sere otravnej hud v podobe krizku, strasnysix feet undersix-feet-under11476    31.8.2017 11:21 six feet under

Uplne nejvic me sere otravnej hud v podobe krizku, strasny

N3RWO    Když se ti to nelíbí tak to nehraj :DN3RWOn3rwo72047    31.8.2017 06:43 N3RWO

@ odpověď na komentář od dinss:Když se ti to nelíbí tak to nehraj :D

dinss napsal:Super článek! Se vším souhlasím. Čekám, kdy se zde objeví komentář typu: , , Když se ti to nelíbí... tak to nehraj! ''.

Austinpowers   2x   Takze je to opet v pr....Austinpowersaustinpowers70476    31.8.2017 00:51 Austinpowers

Takze je to opet v pr....Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

MrFiBo    COD 2 na konzole? :gun:MrFiBomrfibo24824    30.8.2017 23:15 MrFiBo

@ odpověď na komentář od zoltan chivay:COD 2 na konzole? :gun:

zoltan chivay napsal:Behavioralista: O to víc smutné, že zrovna Náckové a Fourth Reich cenzurují něco co by měli mít na očích už jen z důvodů aby se něco podobného neopakovalo.

Každopádně odzkoušel jsem betu...a asi raději COD 2 protože takovou slátaninu jsem fakt nezažil.

predator.cz   3x   Pravda , poslední dobou si toho hodně všímám . Je to oblbování lidí , snaží se to lidem podsouvat jak je to všechno ok a normální .predator.czpredatorcz8820    30.8.2017 19:28 predator.cz

@ odpověď na komentář od Behavioralista:Pravda , poslední dobou si toho hodně všímám . Je to oblbování lidí , snaží se to lidem podsouvat jak je to všechno ok a normální .

Behavioralista napsal:Ty už jsi v celé sérii Call of Duty viděl plně autentickou kampaň? :shock:
V Německu nevyjde nic co by jen na hony vzdáleně přípomínalo nacismus. Vše je to brutálním způsobem zcenzurováno. Třeba ve Wolfensteinovi byly hákáče nahrazeny znakem W.
Ale všechno ohledně toho multikulturalismu mě neskutečným způsobem se*e. Běda aby ve filmu nebo hře nebyl černoch, jinak máte za patama armádu sluníčkářských idiotů. :nah:

Warpo    Já si vybral Wolfeinsteina. Pak uvidím.Warpowarpo7341    30.8.2017 17:29 Warpo

Já si vybral Wolfeinsteina. Pak uvidím.Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Corvus   2x   Corvuscorvus13394    30.8.2017 17:04 Corvus

@ odpověď na komentář od Behavioralista:Komentář byl autorem naposledy upraven 30.8.2017 17:05

Původní verze před úpravami:Ty jsi nehrál The New Order / The Old Blood? Hákáče všude a zobrazení nacistůa říše si nebralo ty nejmenší servítky. Ty jsi neviděl tunu videí k The New Colossus, kde to posunuli ještě dál? O jaké náhradě tady píšeš? Jaký multi-kulti? Pokud jsi neměl nějakou staženou verzi z Německa, kde jsou na tohle z naprosto jasných důvodů hákliví, tak jsi asi slepej. A nevidím jediný důvod, proč bych neměl věřit, že v singlu CoD svastika bude něčím nahrazena. Plácáš z hladu. Zaharaj si aktuálního Wolfensteina a potom mluv.

Behavioralista napsal:Ty už jsi v celé sérii Call of Duty viděl plně autentickou kampaň? :shock:
V Německu nevyjde nic co by jen na hony vzdáleně přípomínalo nacismus. Vše je to brutálním způsobem zcenzurováno. Třeba ve Wolfensteinovi byly hákáče nahrazeny znakem W.
Ale všechno ohledně toho multikulturalismu mě neskutečným způsobem se*e. Běda aby ve filmu nebo hře nebyl černoch, jinak máte za patama armádu sluníčkářských idiotů. :nah:

dinss    Super článek! Se vším souhlasím. Čekám, kdy se zde objeví komentář typu: , , Když se ti to nelíbí... tak to nehraj! ''.dinssdinss71858    30.8.2017 16:09 dinss

Super článek! Se vším souhlasím. Čekám, kdy se zde objeví komentář typu: , , Když se ti to nelíbí... tak to nehraj! ''.

zoltan chivay   1x   Behavioralista: O to víc smutné, že zrovna Náckové a Fourth Reich cenzurují něco co by měli mít na očích už jen z důvodů aby se něco podobného neopakovalo.

Každopádně odzkoušel jsem betu...a asi raději COD 2 protože takovou slátaninu jsem fakt nezažil.
zoltan chivayzoltan-chivay27149
    30.8.2017 15:12
zoltan chivay

Behavioralista: O to víc smutné, že zrovna Náckové a Fourth Reich cenzurují něco co by měli mít na očích už jen z důvodů aby se něco podobného neopakovalo.

Každopádně odzkoušel jsem betu...a asi raději COD 2 protože takovou slátaninu jsem fakt nezažil.

SamFisher    Ok.... single to jistí :thumbup:SamFishersamfisher16017    30.8.2017 15:11 SamFisher

Ok.... single to jistí :thumbup:

Behavioralista   6x   Ty už jsi v celé sérii Call of Duty viděl plně autentickou kampaň? :shock:
V Německu nevyjde nic co by jen na hony vzdáleně přípomínalo nacismus. Vše je to brutálním způsobem zcenzurováno. Třeba ve Wolfensteinovi byly hákáče nahrazeny znakem W.
Ale všechno ohledně toho multikulturalismu mě neskutečným způsobem se*e. Běda aby ve filmu nebo hře nebyl černoch, jinak máte za patama armádu sluníčkářských idiotů. :nah:
Behavioralistabehavioralista34565
    30.8.2017 14:10
Behavioralista

@ odpověď na komentář od Cokovenecek:Ty už jsi v celé sérii Call of Duty viděl plně autentickou kampaň? :shock:
V Německu nevyjde nic co by jen na hony vzdáleně přípomínalo nacismus. Vše je to brutálním způsobem zcenzurováno. Třeba ve Wolfensteinovi byly hákáče nahrazeny znakem W.
Ale všechno ohledně toho multikulturalismu mě neskutečným způsobem se*e. Běda aby ve filmu nebo hře nebyl černoch, jinak máte za patama armádu sluníčkářských idiotů. :nah:

Cokovenecek napsal:SP naštěstí má být plně autentický a obsahovat svastiky. Pěkný článek. :)

N3RWO    Kéž by to tak bylo ;)N3RWOn3rwo72047    29.8.2017 19:13 N3RWO

@ odpověď na komentář od Cokovenecek:Kéž by to tak bylo ;)

Cokovenecek napsal:SP naštěstí má být plně autentický a obsahovat svastiky. Pěkný článek. :)

Cokovenecek   3x   SP naštěstí má být plně autentický a obsahovat svastiky. Pěkný článek. :)Cokovenecekcokovenecek73104    29.8.2017 18:42 Cokovenecek

SP naštěstí má být plně autentický a obsahovat svastiky. Pěkný článek. :)

N3RWO   8x   Moc dobře napsaný článek, četlo se to samo a děkuji za něj. Jinak z COD WWII jsem byl při jeho oznámení úplně u vytržení, ale bohužel spadám do skupiny těch starších hráčů, kteří touží spíše po autentičnosti než-li po uspokojení současných trendů, takže od přeobjednání hry mě odradilo celkem dost faktorů. Budu tedy čekat na recenze a gameplay záběry ze singlplayeru, který mě má jako jediný šanci přemluvit ke koupi hry, jinak jsem z těch bab v uniformě, jejich neustálého ječení ve hře a celkově z toho, jak nám dnešní "demokratická" doba nutí všechny ty absurdnosti strašně znechucený : ///N3RWOn3rwo72047    29.8.2017 11:13 N3RWO

Moc dobře napsaný článek, četlo se to samo a děkuji za něj. Jinak z COD WWII jsem byl při jeho oznámení úplně u vytržení, ale bohužel spadám do skupiny těch starších hráčů, kteří touží spíše po autentičnosti než-li po uspokojení současných trendů, takže od přeobjednání hry mě odradilo celkem dost faktorů. Budu tedy čekat na recenze a gameplay záběry ze singlplayeru, který mě má jako jediný šanci přemluvit ke koupi hry, jinak jsem z těch bab v uniformě, jejich neustálého ječení ve hře a celkově z toho, jak nám dnešní "demokratická" doba nutí všechny ty absurdnosti strašně znechucený : ///

Alphonse800   1x   Díky :) Ano, chtěl bych být opět aktivnější.Alphonse800alphonse8007485    28.8.2017 22:01 Alphonse800

@ odpověď na komentář od ThainDegu:Díky :) Ano, chtěl bych být opět aktivnější.

ThainDegu napsal:Pěkný textík :) Opět se vracíš na blogovou sekci?

ThainDegu člen redakce    Pěkný textík :) Opět se vracíš na blogovou sekci?ThainDeguthaindegu27578    28.8.2017 09:23 ThainDegu

@ odpověď na komentář od Alphonse800:Pěkný textík :) Opět se vracíš na blogovou sekci?

Alphonse800 napsal:O technickou stránku bych se nebál, jak jsem psal úplně nenadchne ani neurazí, jsem hoodně zvědavý na ten singleplayer a mikrotransakce budou dle mého názoru jako v každém Call of Duty, skiny, rychlejší levelování, bonus xp...

Alphonse800 (Pro hodnocení musíte být přihlášen  O technickou stránku bych se nebál, jak jsem psal úplně nenadchne ani neurazí, jsem hoodně zvědavý na ten singleplayer a mikrotransakce budou dle mého názoru jako v každém Call of Duty, skiny, rychlejší levelování, bonus xp...Alphonse800alphonse8007485    27.8.2017 22:27 Alphonse800

@ odpověď na komentář od Riley:O technickou stránku bych se nebál, jak jsem psal úplně nenadchne ani neurazí, jsem hoodně zvědavý na ten singleplayer a mikrotransakce budou dle mého názoru jako v každém Call of Duty, skiny, rychlejší levelování, bonus xp...

Riley napsal:Já jsem bohužel betu si nezahrál, jelikož vlastním PC a testování je v nedohlednu. Jakou dlouholetý fanoušek série však sleduji rok co rok nové díly Call of Duty a tohle je první díl po pěti letech, který mě vážně nadchl a věnuji mu velkou pozornost. A i když jsem si "návrat ke kořenům" velice pochvaloval, věděl jsem, že o klasiku jako první dva díly se jednat nebude. Ale s tím jsem již nějak tak smířený. Stejně tak mi nevadí, že v multiplayeru nebude svastika a budeme moci hrát za ženy a vojáky černé pleti. Jako chápu, že to může někomu vadit, ale mně osobně to je už nějak jedno. Já věděl, že historická přesnost se týká jen kampaně (což jako doufám, že to dodrží a proto mě to vůbec neudivuje. Online složka série si již nějaký pátek žije vlastním životem. Není kánonická s kampaní a často se zde objevují absurdnosti. A narovinu, jestli se celý svět ozve kvůli tomu, že ve druhé světové válce můžeme hrát za černocha v německé armádě, tak mě dost zajímá, kde všichni byli, když se v Ghosts objevil predátor a Michael Myers. Přijde mi, že to lidé lehce nafukují. A to říkám jako někdo, koho historie velice baví a věnuje se jí s nadšením. Mně u multiplayeru Call of Duty hlavně dělá starosti hratelnost, vybalancování zbraní (jelikož Sledgehammer Games to nikdy moc nešlo) , technická stránka a ty zatracené mitrotransakce. To vidím jako hlavní starost celého multiplayeru. Jak říkám, tohle je pouze můj názor.

Riley člen redakce   2x   Já jsem bohužel betu si nezahrál, jelikož vlastním PC a testování je v nedohlednu. Jakou dlouholetý fanoušek série však sleduji rok co rok nové díly Call of Duty a tohle je první díl po pěti letech, který mě vážně nadchl a věnuji mu velkou pozornost. A i když jsem si "návrat ke kořenům" velice pochvaloval, věděl jsem, že o klasiku jako první dva díly se jednat nebude. Ale s tím jsem již nějak tak smířený. Stejně tak mi nevadí, že v multiplayeru nebude svastika a budeme moci hrát za ženy a vojáky černé pleti. Jako chápu, že to může někomu vadit, ale mně osobně to je už nějak jedno. Já věděl, že historická přesnost se týká jen kampaně (což jako doufám, že to dodrží a proto mě to vůbec neudivuje. Online složka série si již nějaký pátek žije vlastním životem. Není kánonická s kampaní a často se zde objevují absurdnosti. A narovinu, jestli se celý svět ozve kvůli tomu, že ve druhé světové válce můžeme hrát za černocha v německé armádě, tak mě dost zajímá, kde všichni byli, když se v Ghosts objevil predátor a Michael Myers. Přijde mi, že to lidé lehce nafukují. A to říkám jako někdo, koho historie velice baví a věnuje se jí s nadšením. Mně u multiplayeru Call of Duty hlavně dělá starosti hratelnost, vybalancování zbraní (jelikož Sledgehammer Games to nikdy moc nešlo) , technická stránka a ty zatracené mitrotransakce. To vidím jako hlavní starost celého multiplayeru. Jak říkám, tohle je pouze můj názor.Rileyriley22147    27.8.2017 20:37 Riley

Já jsem bohužel betu si nezahrál, jelikož vlastním PC a testování je v nedohlednu. Jakou dlouholetý fanoušek série však sleduji rok co rok nové díly Call of Duty a tohle je první díl po pěti letech, který mě vážně nadchl a věnuji mu velkou pozornost. A i když jsem si "návrat ke kořenům" velice pochvaloval, věděl jsem, že o klasiku jako první dva díly se jednat nebude. Ale s tím jsem již nějak tak smířený. Stejně tak mi nevadí, že v multiplayeru nebude svastika a budeme moci hrát za ženy a vojáky černé pleti. Jako chápu, že to může někomu vadit, ale mně osobně to je už nějak jedno. Já věděl, že historická přesnost se týká jen kampaně (což jako doufám, že to dodrží a proto mě to vůbec neudivuje. Online složka série si již nějaký pátek žije vlastním životem. Není kánonická s kampaní a často se zde objevují absurdnosti. A narovinu, jestli se celý svět ozve kvůli tomu, že ve druhé světové válce můžeme hrát za černocha v německé armádě, tak mě dost zajímá, kde všichni byli, když se v Ghosts objevil predátor a Michael Myers. Přijde mi, že to lidé lehce nafukují. A to říkám jako někdo, koho historie velice baví a věnuje se jí s nadšením. Mně u multiplayeru Call of Duty hlavně dělá starosti hratelnost, vybalancování zbraní (jelikož Sledgehammer Games to nikdy moc nešlo) , technická stránka a ty zatracené mitrotransakce. To vidím jako hlavní starost celého multiplayeru. Jak říkám, tohle je pouze můj názor.Komentář byl autorem naposledy upraven 27.8.2017 20:46

Původní verze před úpravami:Já jsem bohužel betu si nezahrál, jelikož vlastním PC a testování je v nedohlednu. Jakou dlouholetý fanoušek série však sleduji rok co rok nové díly Call of Duty a tohle je první díl po pěti letech, který mě vážně nadchl a věnuji mu velkou pozornost. A i když jsem si "návrat ke kořenům" velice pochvaloval, věděl jsem, že o klasiku jako první dva díly se jednat nebude. Ale s tím jsem již nějak tak smířený. Stejně tak mi nevadí, že v multiplayeru nebude svastika a budeme moci hrát za ženy a vojáky černé pleti. Jako chápu, že to může někomu vadit, ale mně osobně to je už nějak jedno. Já věděl, že historická přesnost se týká jen kampaně (což jako doufám, že to dodrží a proto mě to vůbec neudivuje. Online složka série si již nějaký pátek žije vlastním životem. Není kánonická s kampaní a často se zde objevují absurdnosti. A narovinu, jestli se celý svět ozve kvůli tomu, že ve druhé světové válce můžeme hrát za černocha v německé armádě, tak mě dost zajímá, kde všichni byli, když se v Ghosts objevil predátor a Michael Myers. Přijde mi, že to lidé lehce nafukují. A to říkám jako někdo, koho historie velice baví a věnuje se jí s nadšením. Mně u multiplayeru Call of Duty hlavně dělá starosti hratelnost, vybalancování zbraní (jelikož Sledgehammer Games to nikdy moc nešlo) , technická stránka a ty zatracené mitrotransakce. To vidím jako hlavní starost celého multiplayeru. Jak říkám, tohle je pouze můj názor na hru.

O autorovi blogu

Alphonse800
Alphonse800
Muž, 25 let, Jesenice (Praha)

↑↑Mám zde svůj blog na Zing.cz - NAVŠTIVTE↑↑

Najdete mě na Steamu:

Najdete mě též na PSN:

Moje PC sestava:

MB   → MSI P55-GD65 socket 1156
GPU → NVIDIA GTX 680 Twin Frozr II 2GB

CPU → Intel Core-i5 750 2.8 GHz přetaktováné 3.6GHz
RAM → 8 GB DDR3 1600 MHz
HDD → OCZ Vertex 3 - 120GB pro OS
Seagate Barracuda 7200.14 - 1TB pro data
Zdroj → Enermax PRO 82+ 625W
Monitor  → Dell UltraSharp U2412M - LED monitor 24"

Založit herní BLOG